- درباره ما
- شرکت های اقماری
- تجربیات ما
- منابع انسانی
- تماس با ما
-
- افزایش نقش ایران در ترانزیت کالا به سمت کشورهای آسیای میانه و اروپا
- تقویت ارتباط با کشورهای همسایه
- افزایش سهم این بندر در تجارت داخلی و خارجی
- تقویت منطقه آزاد تجاری چابهار جهت ارتقاء نقش آن در کشور و منطقه
- - افزایش ظرفیت سالانه بندر تا 6 میلیون تن
- - 1470 متر اطالهی موج شکن (برم استاتیکی) و 5030 متر دایک پیرامونی
- - 213 هکتار استحصال اراضی و 119 هکتار بهسازی اراضی
- - دو پست اسکلهی کانتینری به طول 740 متر و آبخور 16 متر نسبت به C.D.
- - یک پست اسکلهی چندمنظوره به طول 284 متر و آبخور 16 متر نسبت به C.D.
- -دو پست اسکلهی کالای عمومی به طول 380 متر و آبخور 14 متر نسبت به C.D.
- - 5/ 17 میلیون متر مکعب لایروبی حوضچه و کانال دسترسی تا عمق 16 متر نسبت به C.D.
S.P.I یکی از معتبرترین شرکت های مشاور مهندسی و مدیریت پروژه در ایران و خاورمیانه می باشد.
درباره ما
هیئت مدیره و کارمندان
ما همراه با مشتریان خود، پروژه های شاخصی را برای توسعه پایدار و رشد اقتصادی ارائه می دهیم.
بیش از 600 پروژه در ایران و خاورمیانه
مهندسی، مشاوره و مدیریت پروژه
با امید به آینده ای روشن، ما همچنان به توسعه فکر می کنیم و این روند دائمی در شرکت ما است
منابع انسانی
طرح توسعه بندر شهید بهشتی (طراحی و نظارت بر اجرا)
توضیحات تکمیلی
موقعیت استراتژیک بندر شهید بهشتی (چابهار) در خارج از خلیج فارس و تنگهی هرمز به گونهای است که مشرف بر خطوط اصلی کشتیرانی متصل به آفریقا، آسیا و اروپا بوده و در حقیقت میتوان آن را دروازهی کریدور جنوب به سمت کشورهای CIS و سایر کشورهای همسایه آنها محسوب نمود. توسعه بندر شهید بهشتی به لحاظ راهبردی کلید توسعه محور شرق کشور و عامل تقویت و تثبیت مسیر ترانزیت کالا به سمت کشورهای افغانستان و آسیای میانه است. مهمترین اهداف طرح توسعهی بندر شهید بهشتی عبارت است از:
سازمان بنادر و دریانوردی
محل پروژهچابهار - استان سیستان و بلوچستان - ایران
تاریخ پروژه1383-تاکنون